.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش موسوی و یارانش به سخنان خاتمی

انتقادات تند سید محمد خاتمی از جریان سبز ،واکنش میرحسین موسوی و یارانش را به همراه داشته است.
به گزارش جوان آنلاین، پس از آن که خاتمی تصریح کرده بود نمی شود با جنبش سبز به اهداف خود رسید و تنها راه زنده نگاه داشتن اصلاحات جدایی از این جریان است،موسوی و یارانش در جلسه ای ضمن بررسی این موضوع به واکنش علیه انتقادات وی پرداخته اند.

گفته می شود دراین جلسه اظهارات خاتمی از یک سو معامله با حاکمیت ارزیابی شده و تصریح شده است،وی با این اظهارات به دنبال نقش آفرینی های خود برای انتخابات آینده می باشد.

همچنین در این جلسه با بیان اینکه خاتمی با مواضع دو پهلوی خود طی یک سال گذشته جریان سبز را به بازی گرفته انتقاد شده و تاکید شده است اتفاقا باید جدایی از سوی جریان سبز کلید بخورد تا خاتمی نتواند از این مساله بهره برداری کند.

از دیگر شنیده شده است،موسوی نیز در اظهاراتی گفته است،سخن گفتن خاتمی از اصلاحات به معنای پشت کردن به زحمات جریان سبز است.

وی همچنین تحرکات خاتمی را تلاشی برای انحراف بنیان های جریان سبز عنوان کرده وتصریح کرده است باید در مقابل این تلاش خاتمی ایستاد.

گفته می شود این اظهارات بیش از هرچیز از اختلافات عمیق میان سران فتنه حکایت داشته و فقدان اعتماد و اطمینان میان سران و بدنه آن را ظهور و بروز می دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.648 seconds.